donderdag 1 september 2016

#30dayblogchallengeNL keer acht!

Nou, schiet lekker op he, die blog challenge van mij! Over sommige dingen valt gewoon niet zoveel te vertellen, al kan ik nog een verhaal schrijven over een lantaarnpaal, als het moet. Maar toch ga ik nu hier een paar "challenges" in 1 blog zetten, want waarom niet? De onderwerpen die er niet tussen staan, ga ik nog wel dus uitgebreider "behandelen", of gewoon nonchalant vergeten.

#8 Als ik de loterij win, dan...
...zou ik een chill vrijstaand huisje kopen, samen met Remco natuurlijk, liefst wel in of rondom Haarlem, met heel veel ruimte eromheen, het huisje zelf hoeft helemaal niet groot te zijn. Ruimte voor Chara en nog meer hondjes, en katten, die ik dan natuurlijk ook zou adopteren. Ruimte voor een echte moestuin. Als ik de Sims speel(de) bouwde ik altijd wel uiteindelijk dat droomhuisje, haha, inclusief honden, katten en moestuin.

#11 Piercings en tattoos
Tja, ik heb 1 kleine tatoeage, op mijn pols. Van een vogeltje welteverstaan. I love it. Hoe en waarom? Daarom. En ja, ik heb plannen voor meer. Someday.

#13 Mijn favoriete film
"P.S. I love you" Serieus, Kijk'm! <3

#14 Ik ben bang voor..
Nou, ik ben serieus bang, om dierbaren te verliezen. En soms overheerst dit best wel. In zwakke, labiele momenten. Of juist als ik me extreem gelukkig voel. Dus misschien gewoon wel altijd.

#15 Wat ik vroeger wilde worden
Dierenartsassistente. Of stewardess, omdat mijn broer piloot wilde worden. Haha. Nou, uiteindelijk werd ik maar apothekersassistente #ookleuk

#20 Celebrity Crush


Koen Wauters. Met stip op 1. Ergens tussen mijn 12e en 16e, denk ik? Posters, cd's van Clouseau, paar concerten, als een bakvis voor de tv hangen als HIJ erop kwam, en alles opnemen op een videoband. Zeg nou zelf, wat een cutie was het, en nog, hoor.

#24 Wat ik nog wil leren
Eigenlijk zou ik best Frans en Italiaans willen kunnen praten. Bijvoorbeeld.

#30 Mijn favoriete kinderboek
De GVR, natuurlijk!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten