maandag 8 augustus 2016

#30DayBlogChallengeNL -4- TV programma waar ik aan mee zou willen doen

Uhhhh. Nee. De hele dag gevolgd worden door camera's. Ik zou totaal mezelf niet zijn.


Dit onderwerp wilde ik eerst overslaan. Ik wil helemaal niet aan een TV programma meedoen namelijk! Maar als het nou echt zou moeten? Doe mij dan maar een coole make-over in een of ander make-over programma, met een leuk kapsel, subtiele make-up en een toffe outfit die ik mag houden.
Of, een woonprogramma, waarin mijn keuken en/of badkamer verbouwd worden! (zou dat nou gratis zijn??) Dat is nog veel beter, die zijn beiden echt wel een beetje erg gedateerd, maar prima mee te leven hoor. Het hoeft van mij allemaal niet zo fancy-pancy modern. Dat is mijn hele huisje sowieso niet, maar dat laat ik misschien wel zien in de blog over "mijn (t)huis".

Maar ik dwaal af. Zit nu te denken aan programma's die ik zelf graag kijk, ik ben gek op dating-programma's bijvoorbeeld. Favoriet is nu wel "First dates", zowel de Engelse als de Nederlandse versie bestaat. Nu heb je elke dinsdagavond de Engelse versie, op ik dacht BNN. Mensen die op een of andere manier bij elkaar zouden moet passen gaan met elkaar uit eten, en je volgt dus hoe dat gaat, oh, heerlijk, helemaal als je ziet dat het klikt, dat er vonkjes overspringen, het liefst zou ik het vervolg zien op date 2, 3 enzovoort! Regelmatig zitten er ook oudere mensen tussen, die opnieuw liefde willen vinden. Anyway, als ik single was, zou dat het enige dating programma zijn wat misschien leuk is om in te zitten, maar het idee dat er een camera op je snufferd staat, zou me toch erg ongemakkelijk maken, en een first date is al awkward genoeg.

Wellicht zou ik ook een goede kandidaat zijn voor "Je zal het maar hebben". Alhoewel ik nu misschien al te oud ben daarvoor? Ik vind het altijd enorm interessant om te zien hoe andere mensen met bepaalde chronische ziektes en/of aandoeningen zich redden in het leven, hoe ze er mee om gaan. Het onderwerp taaislijmziekte is al een aantal keer in dat programma geweest trouwens.

Nou, ik zeg, blog 4 is eruit!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten