vrijdag 5 augustus 2016

#30DayBlogChallengeNL -2- favoriete quotes

Favoriete quotes? Moeten dat hele diepe teksten zijn, of juist niet? Ik hou vooral van teksten met een sarcastisch randje, zo blijkt:


 Klopt als een bus.



Op mijn lijf geschreven, sorry. Maar er zijn dan weer een paar lieve mensen waar ik zo een uur mee weg bel, you know who you are! :-) 



 Soms best lastig, zo'n opmerking. Al ben ik blij dat ik er niet ziek uit zie (denk ik althans, haha), van binnen is mijn lijf een beste bende.



Gewoon op facebook zetten, die hondenfoto's, sowieso. 



*AAAAAHHHH*



Waarheid. Kijk aub eens in de asiels lieve mensen!



Dit was een greep uit mijn favorieten, hier en daar teruggevonden op telefoon en laptop!

-X-

2 opmerkingen:

  1. Society's quote is sowieso de meest kloppende :p En de laatste zoooo zoetsappig maar zoooo waar! x

    BeantwoordenVerwijderen