vrijdag 25 september 2015

Plog 1 van een random dag (25-09-15)!


Ik vind al die plogs echt te leuk, dit keer doe ik dan ook een echte plog van echt alleen deze dag, verder wordt het denk ik ook niet wekelijks of wat dan ook, maar gewoon wanneer ik denk ja, dit wordt een plog dag!

Daar gaan we dan..


*uur of half 9* Goedemorgen Haarlem! 



Goedemorgen pillen!



Goedemorgen Chara! Wat is het vroeg he? Ik zit nog steeds in mijn vroeg-opstaan-flow. Chara niet. Nooit gezeten ook. Oh, de telefoon, nu al? Het is de fysio, of ik een half uur eerder kan komen.



Ik kijk dan ongeveer zo. 



En zo.
Moge het duidelijk zijn, mijn antwoord is nee. Ik vind half 11 daar zijn al rete-vroeg namelijk.



Hier ben ik onderweg, ik fiets gezellig door de Haarlemmerhout. Ik vraag me af waarom er een hek om het koepeltje staat. Heel boeiend.



Inmiddels ben ik klaar met sporten, en dat al om half 12! Kijk, ik was er dus echt, ik was alleen te laf om binnen een foto te maken, laat staan een selfie. Misschien in een volgende plog. Ik heb het aantal watt waarop ik fiets even flink opgeschroefd omdat ik vond dat ik meer moest kunnen, aangezien een mede CFer, met een mindere longinhoud, veel zwaarder bleek te fietsen. Ja, J.N., ik heb het over jou! 



Spontaan zit ik bij lieve S op de thee, ze woont in de buurt van de fysio, dus ik dacht, doe eens gek.



Op de terugweg. Weer stukje bos meegepikt. Ja, zo bebouwd is het in de randstad helemaal niet hoor!



Hoi geit (of ben je een geschoren schaap?), en hert! 



Lunch. En tevens zie je hier mijn nieuwe favoriete outfit, een maillot met korte jeans erboven. Aangezien al mijn broeken te wijd om mijn benen zitten en ik me daar best ongelukkig en lelijk bij voel, is dit een goede optie, en ik moet nodig winkelen dus. Ik twijfel wel of dit nog wel kan als je 37 bent, en deze foto is eigenlijk van gisteren.




Half drie, tijd voor colistine oftewel inhalatie antibiotica. Dit moet 's ochtends en 's avonds. Heel logisch dus en lekker op schema.



Er moeten nog boodschappen gedaan worden, zou ik deze overheerlijke aardbeitjes weerstaan hebben?



Chara wordt in ieder geval blij van de boodschappen.



Inmiddels ben ik dus aan het einde van mijn energie, de lepels zijn op, om het zo maar te zeggen. Ik kan niet anders dan op de bank ploffen, voor mijn doen was dit al een drukke dag. Vroeg opstaan is leuk, maar er komt een flinke middag dip van, zeker als er nog een activiteit bij komt kijken. Dat is soms best frustrerend en dus moet ik mijn energie goed verdelen. Chara snapt dat.



Koffie!!



Na een uurtje rusten moet ik toch echt mezelf even naar buiten slepen voor deze mooie lieverd. Gelukkig is het perfect herfst weer. 



En weer thuis tref ik chocola en suiker technisch de ideale situatie aan.



Vriendje heeft super lekker gekookt, en die wijn heb ik ook wel verdiend dacht ik zo!


Tja, na een mega afwas (niet foto waardig), is het tijd voor een avondje bankhangen, want meer komt er niet meer uit, te beginnen met Expeditie Robinson! Mijn enige favoriet daarin is Elle Bandita, dus ik hoop dat ze het ver brengt, anders heb ik het denk ik wel gezien. 
Tot de volgende blog of plog!














3 opmerkingen: