woensdag 7 januari 2015

First blog

Daar is ie dan, mijn eerste blog-post! 

Ik liep al een tijdje te denken dat dat wel leuk zou zijn om te doen, ik lees graag blogs, vooral van mijn mede CFers eigenlijk, want hoe interessant om te lezen hoe zij ermee omgaan, of juist niet mee omgaan soms, als in, laten we het negeren dat we een ziekte hebben waarmee je niet oud wordt. 
Ja, oke, dat klinkt dramatisch, maar dat is het niet hoor. Ik doe ook gewoon alsof dat er niet toe doet, en het is best makkelijk om je niet druk te hoeven maken over je pensioen, en andere ingewikkelde toekomstplannen. 
Inmiddels ben ik 36 jaar en de verwachting was hooguit 20 jaar, dus ik ben al 16 jaar over datum. Ik word nog steeds minstens tien jaar jonger geschat overigens. Komt mooi overeen met mijn gedrag, maar dat terzijde.

Het "ontwerpen" van deze blog bracht me al bijna tot waanzin trouwens, maar niks hoeft perfect en je kunt alles altijd nog aanpassen, dus dit is het tot ik er handiger in ben. 

Dus ja. Tot de volgende blog dan maar :-)

7 opmerkingen: